måndag 7 december 2009

Underbart!
















I fredags när Johanna, Alma o jag stod o väntade på våra skolbarn som kom med bussen var det en färglad syn som kom oss till mötes. Emil o Tilde hade blivit ansiktsmålade i skolan. De var jättefina.

Å så till vår helg... Den var fantastisk. Vi bara njöt och hade hur mysigt som helst. Sofia o jag gick i en hel del heminredningsbutiker, underbart!! Vi åt god mat både fredag o lördag. Vi bodde kanon, i Affi´s lägenhet. Utan mamma o pappa hade det aldrig gått att genomföra denna helg. Tack alla!

På söndagen åkte vi till Camilla, Hjalle o lille Melvin. Vilken sötis! Så kul få träffa honom. Vi träffade även Magnus, Viggo o Lotta - alltid lika roligt. Hoppas kunna träffa dem mer i jul då de kommer hem, om det blir någon dag över.


Längtade då o då efter våra älsklingar där hemma, bilresan hem kändes som en evighet, ville bara komma hem o vara med Emil o Alma. Väl hemma ville jag knappt släppa taget - ni är bäst!

Kramar

3 kommentarer:

  1. bra att ni hade en toppen helg:) Förstår att hemresan blev lång, när jag sitter på tåget från Falun efter att ha varit i från mina små i nästan en vecka är jag riktigt spänd och irriterad nästan eftersom jag längtar så efterdem...
    kram

    SvaraRadera
  2. Kul att se alla korten!

    Vi hade en kanon skön och trevlig helg tillsammans!

    Kram S

    SvaraRadera
  3. Ni ser ut att ha haft en toppenfin helg tillsammans allihopa! Förstår att ni njuter där uppe! :D

    Stor kram och krya på dig massa!

    SvaraRadera