tisdag 1 december 2009

Advent!


Första advent i söndags! Jösses vad tiden går! Advents-pyntade i lördags, och i söndags hade vi lite advents-mys =)
I lördags var vi o badade på fm. Sedan var det stan som gällde med julskyltning o tomtar. Skulle egentligen jobba natt, men fick kompledigt. Vi åt hos mor o far på kvällen.
I söndags var Alma o jag på Karleby´s julmarknad tillsamman med Johanna, Tilde, Felice, Anja o Gunbritt. Den var inte så stor men jag shoppade en del ändå, bla en fin krans till ytterdörren.
Jag ska jobba natten som kommer. Imorgon blir det pepparkaks-bak till Emil´s stora glädje.
Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Det är så mysigt med ljus! Jag kan knapp hålla mig från att tända alla på en gång! :)

    Nu ska jag sova lite så att jag orkar komma upp imorgon bitti och byta av dig på jobbet! ;)

    Kramar Carro

    SvaraRadera
  2. Visst är 1:a advent något speciellt. jag älskar julen. Hoppas vi ses snart, kanske kan vi klämma in en fika snart. jobbar du heltid nu?
    Kram

    SvaraRadera