måndag 14 december 2009

Nya tag







Imorgon ska jag jobba - äntligen. Det var ett tag sen nu. Var ju sjuk förra veckan, och innan det hade jag varit långledig. Ska bli kul att förhoppningsvis komma igång och ta nya tag på jobbet igen.


Idag har barnen o jag varit ute i "pulkabacken" och åkt! Ja, Emil ville absolut åka på pudret som låg lite här o var i backen, så det var bara att åka. Sakta men säkert gled barnen ned för backen. Emil var själaglad "det här måste jag bara visa för pappa asså, vi kan gå hit ikväll o åka igen". Jag hoppas på massor med snö så att alla barn kan få vara ute o ha roligt hela jullovet!


Bilderna är lite blandade. Emil´s nobelfest, Alma´s lussefirande, Alma o Wilma leker.


Ha det bra!

3 kommentarer:

  1. Hihi - vilken snö tänkte jag! Men det ligger ju faktiskt ett tunt tunt lager på marken! Jag hoppas också att det kommer snö till jul så att barnen kan åka pulka på "riktigt"!

    SvaraRadera
  2. Barn är härliga! Oscar längtar också efter snö och pulka åkning och faktiskt jag med.Så visst håller vi tummarna för att det ska komma mycket snö nu och att den ska ligga kvar i allafall över jul.
    hälsa alla på jobbet
    kram

    SvaraRadera
  3. Sötisar till barn du har! :D

    Kramis

    SvaraRadera