onsdag 23 december 2009

23:e


Det var så mysigt i Stockholm. Vi fick träffa lille Max ordenligt, han var så söt (så klart)! Ett dygn går fort, så det kändes väldigt kort, men vi ses ju snart igen - till nyår. Bilder på Max kommer snart.

Idag har jag klätt granen (barnen hängde väl varsin kula sen tröttnade de), och jag har slått in de sista julklapparna. Tobbe har griljerat skinka, gjort julköttbullar och glaserat revbensspjäll. Han är duktig han :)

Barnen o jag har varit ute o åkt pulka med kompis till Emil. Man får ju passa på nu när det är så härligt väder.
Tobbe o jag har oxå hunnit till stan o varit på banken, och även skrivit på kontrakt på en lägenhet. Lägenheten får vi från 4 Januari!! 3 rum o kök, 79kvm...Huj, hur ska det gå. Tror ändå att det kommer att gå bra, är ju bara en kort period och vi är inställda på detta.

Om en stund åker jag iväg o jobbar natten. Lite trist är det allt eftersom vi som de flesta andra har lite julmys kvällen innan julafton oxå. Men efter den här natten jobbar jag inte mer i jul, så det är det värt.

Ha en riktigt god jul!

Kramar

4 kommentarer:

  1. jaha, ska ni flytta till lägenhet. När blir hsuet färdigt då? Det blir väl inte sålänge i lägenheten då? Vi ska ju flytta till lägenhet oxå men liiiite större, 86kvm hihi! God Jul

    /Monica A

    SvaraRadera
  2. Vi ses imorgon bitti! Jag kommer och byter av dig på jobbet ;)

    GOD JUL!!

    Kramar Carro

    SvaraRadera
  3. Ja det blir ju lite skillnad på storlek, men du har helt rätt inställning det är ju bara för ett tag!
    God jul tjejen
    kram

    SvaraRadera
  4. God fortsättning! Hoppas att ni hade en riktigt bra julafton med tomte, klappar och god mat!

    Massor av julklappar från Sofia & co.

    SvaraRadera