fredag 4 december 2009

Stockholm!


Alma o jag har tagit det lugnt på morgonen. Det är skönt att bara gå o skrota. Jag har packat klart det mesta till stockholms-helgen.

Helgen är inte planerad in i minsta detalj, eller inte planerad alls egentligen. Vi vill nog alla fyra bara vara och ta det som det blir. Inte en massa måsten. Jag har inte ens något som jag "måste" shoppa =) Man kan ju gå i affärer ändå!
Jo, vi har ju en sak bokad---> Vi ska äta på Melker Andersson´s krog Le Rouge. Ska bli spännande och säkert härligt för smaklökarna.
I eftermiddag bär det iväg till huvudstaden!

Hoppas att ni får en bra helg, för det ska vi ha!
Kramar

3 kommentarer:

  1. Hoppas att ni får en toppenhelg uppe i Storstan! :)

    Vill höra allt om helgen sen, vad ni har hittat på för skoj! :)

    Kram Carro

    SvaraRadera
  2. Jodå, visst kan man ge bort en stjärna! :)

    Kika in på Ztarlet.com och kika! :)

    Kramis!

    SvaraRadera
  3. Det är helt okay, jag är bara trött i kroppen och har ont i huvudet, jag tror att jag behöver sol och värme, man tynar ju bort i det här vädret?! :)

    Hur mår du?! Hade ni en toppenhelg?
    Kramar!

    SvaraRadera