söndag 20 december 2009

Mysigt









Tycker att det är så mysigt med all snö som har kommit. Det knarrar och knirrar när man går ut, och det biter rejält i kinderna - härligt!


Igår var Tobbe, jag, Johanna o Fredrik bjudna till Linda o René. Vi hade jättetrevligt. God mat o dryck. Det blev lite singstar oxå, till min stora glädje. Senare på kvällen gick vi ut på Stadt (!). Det var kul att dansa, men det var inte många man kände. Att vi inte kände så många kanske berodde på att vi var några år äldre än medelåldern på stället ;-)

Idag skulle jag ha jobbat men fick kompledigt. Har varit och köpt gran. Det blev en vanlig hederlig gran i år. Vi har haft kungsgran i några år nu, och de är ju väldigt fina men jag saknar grandoften hos dom.



Imorgon åker hela familjen Hammer till Stockholm, och Sara, Johan o Max. Ska bli så kul att träffa lille Max. Vi stannar där till tisdag.


P.S Tack för tips o råd angående golvet i nya köket. Vi ska ta oss en rejäl funderare över detta.

Kramar.

3 kommentarer:

  1. Sing star:) Vad kul! Ha nu en jätte bra jul gumman. Kör försiktigt till stockholm om ni åker bil
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt ni ser ut att ha haft! :) Och Singstar som är så jäkla kul! (fast jag sjunger hellre än bra. Haha).

    Ha en jättemysig weekend och jul i Stockholm tillsammans med hela familjen och en RIKTIGT GOD JUL till er allihopa!! Vi ses efter helgerna! ;)

    Kramar Carro

    SvaraRadera
  3. Kul att se hur kul ni hade! Och nu väntar jag på kort på lille Max!

    Kram S

    SvaraRadera