onsdag 17 juni 2009

Varmt




Efter simskolan åkte Emil med en klasskompis hem. Alma och jag våldgästade Sofia och Patrik. De röjde för fullt i sin trädgård. De är så duktiga!! Alma lekte med Wilma och jag gjorde mest ingenting, jo jag kikade på Tuva och Sixten förstås. De har blivit så stora redan, det går så fort. Alma och jag blev bjudna på lunch - lyxigt!
Låg en stund på solstolen innan vi hämtade Emil. Det var så varmt på vår altan. Skönt! Hoppas det kan hålla i sig ett tag. När vi hämtat Emil åkte vi hem, vi åt pannkakor (barnens favvo för tillfället - de har faktiskt inte gillat det förrut), å sedan gick vi in till mormor och morfar och fikade.
Tobbe är i Sthlm hos en leverantör, kommer åter imorgon. När jag pratade med honom tidigare i eftermiddags satt han i en båt och åkte förbi Djurgården och mös i solen.

Imorgon blir det till att handla inför midsommarafton. Johanna ska ha barnen en stund, medans jag handlar åt oss båda.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar