måndag 8 juni 2009

De senaste dagarna










Vad har hänt sen sist då?

På torsdagen var barnen, en kompis till Emil och jag hos Johanna och fikade - Rabarberpaj m vaniljsås! Sofia och Wilma var oxå med.

Fredag kväll flydde Emil, Alma o jag in till mamma och pappa. Tobbe hade grillkväll med föräldrar-föreningen hemma hos oss. Han fixade och donade - impressed! När det var läggdax för barnen gick vi hem. Grillkvälls-gänget var kvar till 01.00, så jag var med och umgicks med dom en stund oxå - trevligt.

På lördagen var det dags för Emil´s golfträning, direkt efter det hade han sammandrag med fotbollen. Tobbe som var MYCKET trött efter grillkvällen kämpade på ändå. Emil var jätteduktig på matcherna!
När kvällen kom var det dax för mig att cykla iväg på tjejpartaj hos Anja. Vi blev bjudna på fantastisk god mat och en massa dryck! Vi sjung singstar och hade jättetrevligt. Kvällen slutade på Björne´s.

Igår var det lunch hemma hos mor och far. På kvällen blev det pizza.
Idag har jag börjat jobba 75 %!! Känns hur bra som helst. Äntligen får jag lite rutin i jobbet.

Lägger ut lite kort från de olika dagarna.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar