onsdag 24 juni 2009

Bad


Igår var Sara, Emil, Alma o jag hos söta lilla mormor och hälsade på. Vi hade med fika och satt och pratade (nej, jag sprang mest omkring efter eller tillrättavisade Alma som just nu är i sitt livs form;). Det var hur som helst en mysig stund vi hade tillsammans. Emil lekte med en kompis när han kom hem. På kvällen blev det hämtmat som vi åt med mor, far och Sara.

Efter simskolan idag åkte Sara tillbaka till Sthlm. Emil, Alma o jag åt lunch, sedan åkte vi och badade vid Sundsören. Hit brukar vi åka och bada, det är så mysigt. Det ligger strax intill brofästet mot Torsö, det finns sandstrand, gräs (om man som vi föredrar att parkera sig där), en lekpark, en fotbollsplan. Vi hade sällskap av Jojo, Tilde o Felice. När vi kom hem grillade vi.

Imorgon ska jag till tandläkaren - usch vad tråkigt, jag har en tand som trasslat ett tag, få se vad de hittar på med den. Barnen ska vara hos Johanna under tiden Sedan åker vi återigen till badet allihop + Sofia och Wilma. På eftermiddagen kommer Emil´s kompis hit, han ska sova över - Emil tycker att det ska bli väldigt kul och spännande.

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar