tisdag 16 juni 2009

Lugnt och skönt

Emil har varit på simskola 2 gånger nu. I måndags var det vidrigt kallt för de stackars barnen, som huttrande sprang ut till sim-lärarna (som stod påpälsade) endast iförda badkläder. Det blåste, småregnade och var kallt. Idag var det bättre väder, solen tittade till och med fram nån gång då och då.
Johanna, barnen och min mamma var här och fikade på eftermiddagen. Sedan var det dax för säsongs-avslutning för Emil´s fotboll. Det var match mellan barn och föräldrar. När matcherna var färdigspelade serverades det glass till alla små fotbollsspelare.
Eftermiddagen var underbar vad gäller vädret. SOL!!
Börjar se fram emot midsommarafton som vi ska fira hos Lotta och Henrik. Vi ska vara en hel massa familjer. Tror vi kommer att vara nånstanns mellan 30-40 personer, inklusive barn. Kul, jag älskar ju sånt :-) På förmiddagen ska vi till mina föräldrar på lunch, hit kommer oxå min mormor - mysigt!
På söndag ska vi på AC/DC!! Mikela, Magnus, Sara, Johan, Tobbe åsså jag ska ner till Göteborg, Ullevi. Ska bli jättekul.
Hörs snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar