måndag 29 juni 2009

Länge sen


Ja, det var ett tag sen jag skrev. Har haft lite annat att pyssla med.

Förra veckan var barnen och jag flera gånger och badade vid Sundsörn, det är ett jättebra badställe!

I fredags kväll var vi på trevlig middag hos Sofia o Patrik. God mat och dryck. Vi satt ute förstås, det var och är ju helt otroligt väder. Måste köpa Leila´s kokbok ;-)!!

Lördag fm åkte Emil, Alma o jag in till stan som denna dag var tillägnat barnen - karuseller och hoppborg på gågatan. Ingen strand denna dag alltså, kanske låter konstigt men tillslut känns det som man måste ha ett liten break från den oxå. Tobbe fixade i trädgården (i värmen - phu). Senare på dagen åkte Tobbe till Töreboda där Emil o alma skulle sova till söndagen. Tobbe o jag var ju på kvällen inbokade på Mumma tillsammans med Johanna o Fredrik + ett gäng från Töreboda. Det blev en lyckad kväll, och framåt småtimmarna var vi hemma igen.

Igår åkte vi till Töreboda vid lunchtid. Vi badade i "poolen", Emil var badkung. Senare på kvällen grillade vi och satt och njöt av gott vin.

Idag har det varit simskola för Emil, sista veckan nu. Sen åkte vi till Åsen, en annan strand tillsammans med Johanna och barnen. Imorgon ska jag jobba!! Hur länge sen som helst - känns det som! Jobbar även onsdag. Sen har jag jobbat klart för den här veckan.

På torsdag börjar Törebodafestivalen. Den varar i tre dagar och vi ska gå på alla dagarna. Vi kommer att bo hos Chatarina och Gösta. Adam, Lisa o Viggo kommer till T-boda på onsdag morgon så de kommer oxå att bo där (förstås). Ska bli jättemysigt!

Lägger ut bilder från fredag och lördag senare!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar