tisdag 9 juni 2009

En dag kvar!

Medicinteknisk utrustning. Det är vad jag har sysslat med idag på jobbet. Har gått igenom en hel massa apparater, lite repetition och en del nytt. Hur som helst väldigt nyttig, eftersom vi ofta har att göra med apparaterna.

Idag har det varit ett möte på kommunen angående "vårt" kommande hus. Den stora frågan är: får vi bygga detta hus? Hoppas på svar imorgon.

Imorgon jobbar jag kväll sen går jag på semester!! Gött! Eftersom jag går sista dan mitt i veckan blir den lite längre, 2 ½ vecka. Efter semestern jobbar jag två veckor, sen är det dax för ytterligare 3 veckors ledighet. Alma och Emil kommer att gå 2 veckor på dagis/fritids mitt på sommaren och sedan 1 vecka i slutet på sommarlovet.

Jag avslutar med att säga Shanghai, sen säger jag inget mer just nu...

Kramar!

2 kommentarer:

  1. Nyfiken i en strut:-) Vad sa de om huset?

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Som det ser ut nu har vi inte rätt lutning på taket... Skittrist eftersom vi vill ha pulpettak, men nu får vi nog tänka om.
    Kram

    SvaraRadera