tisdag 17 mars 2009

Vårkänslor!!


Åh, vilket härligt väder det var när jag vaknade! Hade jobbat natt och sov alldeles för länge, till 15, lite arg på mig själv för att jag sov bort dan men jag behövde tydligen sömnen. Efter dusch och "frukost" begav jag mig till fritids och hämtade Emil o Oskar. Därefter körde vi mot Dungen och hämtade Tutan (som vi kallar Alma ibland). Hon var såå trött, det hade ju varit en lång dag på dagis vilket hon inte är så van vid. Eftersom jag bara är 25% på jobbet och studar 50% på distans så blir det inte så hemskt mycket tid på fritids och dagis, å när de är där hämtar jag ofta tidigare. Blir annorlunda när jag börjar jobba mer i Juni, hoppas det kommer att gå bra för de små liven!

Hur som helst, när vi kom hem plockade Emil snödroppar i trädgården - våren är här!!! Det är så skönt att det är ljust så länge, man känner att man får mer energi och känner sig piggare.

Efter kvällsmaten gick jag en rask promenix med Johanna. När jag kom hem höll Tobbe på att lägga Alma, så jag tog hand om Emil. Sen gick Tobbe ut på sin motionsrunda (han har verkligen kommit igång nu!)

Imorgon åker Tobbe till Norge, han blir borta ett dygn. Hoppas att han hinner hem till husvisningen vi ska på angående Götenehusen. De har erbjudit oss att titta på likadana hus i Skövde. Skulle vara bra att få se hur det ser ut i verkligeheten. Det är svårt att föreställa sig hur det ser ut när man bara har en ritning att gå på.

Går nog och kojsar snart!

Kram. Terése

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar