fredag 6 mars 2009

HELG!!







Nu är vi friska!!! Härligt!! Så idag har jag studat halva dagen. Alma var på dagis då, och Emil i skolan. Hämtade Emil + en kompis till honom på Leksbergs skola när han slutade 12.30. Vi åkte och handlade, och sedan hämtade vi Alma på dagis. Hon hade precis sovit klart när vi kom, så hon var på stårlande humör!! Mormor var oxå med till dagis.



Igår var jag på en jättetrevlig tjejkväll hos Johanna. Vi åt god mat, drack vin och satt och tjatade. Det var verkligen mysigt!!!



Har pratat med Mikela idag! Det blir tyvärr så att vi SMS:ar för det mesta (vilket förstås oxå är trevligt), så därför blir jag så glad när vi verkligen pratar på telefon. Ser fram emot att ses! Vi har ju en konsert inplanerad i sommar med Mikela, Magnus, Sara och Johan. Vi ska gå på AC/DC!!! Förra sommaren var vi på Iron Maiden med Mikela och Magnus. Lägger ut lite bilder därifrån.



I morgon ska Tobbe och jag röja hemma. Mäklaren kommer och tittar på vårt hus på måndag!



Nu ska jag gå och kojsa!

3 kommentarer:

  1. Hej! Måste ju testa om det går att kommentera :-)

    SvaraRadera
  2. Åh! Nu fungerar det ju. Fin blogg du har :-). Kram Lisa

    SvaraRadera
  3. Hej Lisa!!
    Tackar, tackar. Men jag har varit inne på din ursnygga blogg!!! GÖÖRFIN! Hörde om er Wien-resa - mysigt!! Ha det gott!
    Kram, kram

    SvaraRadera