måndag 2 mars 2009

Sjuk Alma






















Idag skulle jag och Victoria suttit och studat hela dan, en det blir ju inte alltid som man tänkt sig. Alma har diarré, och det har inte varit kul för lilla skruttan. I morgon skulle jag till Göteborg på utbildning, men det har jag ställt in. Kan ju inte riskera att smitta ner kollegorna (vi var fler från avdelningen som skulle åka). Just nu känner jag mig faktiskt lite smått illamående och är bubblig i magen, hm... Hoppas det inte blir något av detta. Tycker synd om Emil som har varit inne hela dan idag. Har inte vågat gå ut med Alma, eftersom det när som helst kan komma..., ja, behöver nog inte gå in på detaljer. Hoppas att vi kan gå ut och få frisk luft i morgon. Alla fritids i Mariestad har varit stängda idag, och i morgon är det en lovdag.






Lägger ut lite bilder från vår tjejhelg, första-advent-helgen 2008, som vi tillbringade på ett SPA. Det var så mysigt!






God natt!!






1 kommentar:

  1. Ett stort HEJ till er!
    Therese här kommer min mailadress till jobbet så kan vi mailas när vi har tid mikela.goldstein@coor.com

    Jag har precis införskaffat en ny mobiltelefon som jag försöker begripa mig på :o).
    Krya på er där hemma och pussa på Emil och Alma.
    Puss och kram

    //Mikela

    SvaraRadera