onsdag 25 mars 2009

Emil magsjuk









Då var det Emil´s tur... Lille gubben kräktes igår kväll. Men som tur är har det varit lugnt med honom sen. Men han får stanna hemma från skolan onsdag och torsdag. Mycket play station blir det. Vi håller oss inne idag eftersom Alma fortfarande har diarré, det funkar liksom inte att gå ut då. Annars är båda såpass pigga så det skulle orka att gå ut i det fina vädret. Vårt mål med morgondagen är att gå ut och få frisk luft.





Känner att jag ligger efter med uppsatsen nu när livet bara handlar om sjukdom, men snälla Victoria kämpar på själv förtillfället. På måndag åker vi iväg och gör våra första intervjuer!!! Spänannde!!!





Att det ska vara så svårt det här med boendet... Vi har fortfarande inte bestämt hur vi ska göra. Vi tar ju hur som helst inga förhastade beslut. Jag brukar ju annars vara ganska bra på att vara inmpulsiv! Nej, nu får de verkligen ligga och gro, våra funderingar och tankar. Idag var jag inne på renovering igen. Kan ju snart inte med och skriva det här, man känner sig ju något velig!





Helgen kommer jag tillbringa på jobbet om jag får vara frisk. Det är ju en förutsättning att övrig familj oxå är frisk när man jobbar där jag gör, när det gäller magåkomma vill säga. Rota-virus (som jag misstänker att barnen har) har ju 1-3 dagars inkubationstid så då känns det ju inte fullt ok att gå till neo och arbeta om man vet att barnen är sjuka. Får se hur det blir i helgen.





Ha det gott!





Kram





Terése





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar