måndag 5 oktober 2009

Whitney-feber!


Ja, jag är helt såld!!! Whitney Houston´s comback är helt magnific, outstanding o smart!! Hon är en otrolig sångerska med en underbar karisma och utstrålning! Varje kväll när jag sitter o surfar (Tobbe kollar på TV) så hamnar jag oftast på YouTube nu för tiden där jag lyssnar på låt efter låt från den nya CD:n I Look To You. Har CD:n själv, så klart. Men den är nerpackad i någon låda och står i mina föräldrars hus (vi har ju röjt en del inför visningar). Så då får man ta YouTube till hjälp. Skulle vara helt fantastiskt att få se henne live. Jag hoppas att det blir en turné så småningom!!

Min favorit för tillfället är nog "I didn´t know my own strength", men eftersom jag redan länkat den en gång så får det bli en annan länk denna gång. Håll till godo!

Natti

1 kommentar: