tisdag 20 oktober 2009

Opponering

Imorgon ska jag o Vickan opponera. Äntligen, såå gött! Håll tummarna för att det går bra!


Snart kommer Tobbe hem. Planet från Helsingfors var försenat. Tobbe skulle egentligen varit hemma vid 19.30, Emil såg verkligen fram emot att träffa Tobbe ikväll, han har längtat så. Så nu har jag lovat Emil att vi ska väcka honom när Tobbe kommer hem. Emil var lite orolig att jag skulle glömma det, eller att det bara var nåt jag sa. Det sista Emil sa när han la sig var "mamma, glöm inte vad du har lovat nu".

Nej, nu ska jag återigen kika på uppsatsen vi ska opponera på.

Kramar

4 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för er! Lycka till!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Lycka till!! Synd att du inte kunde komma på "barnträffen" en annan gång kanske!
    /Monica A.

    SvaraRadera
  3. Lycka till!Det kommer ni klara bra. Jag håller alla tummarna.
    kram

    SvaraRadera
  4. Åh spännande!! Hur gick det?! :)

    Kram Carro

    SvaraRadera