lördag 17 oktober 2009

Lördag

Varannan lördag badar vi på Johannesbergsbadet, och idag var en sådan lördag. Eftersom Tobbe fortfarande är i Kina så erbjöd sig mamma att följa med. Det är en mysig start på dagen. Närvarande idag var Ann + barn, Robban o Pernilla + barn, Sofia + barn, mamma, Emil, Alma o jag.

Efter badet åkte barnen o jag in till stan o köpte lördagsgodis. Inhandlade oxå en overall till Alma. När vi kom hem var vi ute en stund, det var ju helt underbart väder idag. Vi gick till Johanna och kikade på kaninerna. Mycket intressant, tycker Alma, men lite skrämmande oxå. Vi fikade med Johanna o tjejerna.

På eftermiddagen studade jag några timmar medans barnen var hos mor o far. På onsdag ska Vickan o jag äntligen opponera. Ska bli så skönt när det är över!
Vi åt middag hos mor o far. Gott! Vi gick hem redan vid 20.00, vi var nog trötta allihop. Alma somnade innan sagan var färdigläst ikväll. Emil var oxå trött, men hade svårt att somna. Han ser så fram emot morgondagens bio och hade därför svårt att slappna av.

Annette o jag ska gå på Whitney Houston!!! Wow, ska bli så kul!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar