torsdag 8 oktober 2009




Igår jobbade jag kväll. Åkte in tidigare till jobbet för att gå på ett byggmöte. Det är ju nämligen så att vi ska få ett nytt perinatalt center i Skövde. I det huset kommer bland annat förlossning, BB och neonatalavdelningen ligga. Familjecentrerad omvårdnad står högt i kurs. Det är en hel del planering inför detta, därav byggmöten. Väntar med spänning på slutresultatet som vi nog kommer att få ta del av i slutet av nästa år.

När jag fyllde år fick jag en Odd Molly-kofta av Tobbe. Jättefin och väldigt användbar. Men jag bestämde mig ändå för att byta den eftersom jag redan har en (dock i en annan färg). Det blev en söt Odd Molly-topp.
Alma o jag är lediga idag. Vi ska ta det lugnt - gå ut o leka i lekparken, göra lunch, hämta Emil vid bussen o åka in till stan en sväng.

Ikväll när Tobbe kommer hem ska vi iväg på äventyr, och jag hoppas verkligen att det går vägen!! Om det gör det blir det nog skumpa ikväll! Skriver om det senare...

Kram

1 kommentar:

  1. Odd Molly är så himla fint! Synd att det är dyrt, men ack så snyggt :)

    Du hade väl en kofta på dig från O.M på studiedagen va? Den är jättefin, tänkte säga det men glömde :)

    Hoppas att du haft en fin dag idag!

    Kram C

    SvaraRadera