onsdag 29 april 2009

Vad f-n!!


Nej, nu orkar jag inte vänta längre på att offerterna på husen ska komma. Vill veta nu!! Varje dag när jag går ut för att hämta posten i brevlådan hoppas jag att det ska ligga där - brevet som kanske kommer att förändra ett och annat i våra liv... Men varje gång har jag blivit lika besviken, vad f-n, så svårt kan det väl ändå inte vara att räkna ut hur mkt de ska ha för att bygga ett litet hus ;-). Det är väl bra att det görs grundligt. Ringde faktiskt och kollade hur de låg till i måndags, och det var på G, sa han som gör dessa uträkningar. Hoppas att de hör av sig under dagen eller att det kommer ett brev imorgon. Igår pratade jag även med kommunen angående tomten, vi ska höras igen nästa vecka för att boka tid för att skriva avtal!! Ja, det känns som det nu lutar åt att vi kommer att bygga!!!

Idag ska Emil springa parkloppet igen. Det är sista gången idag, och alla som sprungit minst två gånger får en medalj - stort!!

Imorgon på Valborg, ska vi till Johanna och Fredrik. Blir nog grill, och sen styr vi kosan mot Alhagen för att titta på majbrasan.
Bilden är på enplanshuset vi vill ha offert på.

Ha det bra!

Kram. Terése

3 kommentarer:

  1. Vad kul att bygga nytt, det blir nog super fint!!

    SvaraRadera
  2. Ja, visst vore det kul! Men vi är nog inte riktigt där än. Men just nu kan jag nog säga att det låter däråt ialla fall, och det har jag inte vågat säga förrut.

    SvaraRadera
  3. Oj vilket fint hus! Väldigt stor enplanare måste jag säga. Blir spännande att höra vad det kostar att bygga ett sånt. Ha en trevlig Valborg! Kram Lisa

    SvaraRadera