fredag 19 mars 2010

Fullspäckad helg :-)

Äntligen fredag! Tycker som de flesta andra att det är skönt att helgen är på ingång. Igår kom Max o Sara med tåget från Stockholm. Vi träffades lite igår - mysigt. Fick äntligen mysa en del med Max. Eftersom jag var förkyld på dopet vågade jag inte vara nära honom då, men det tar jag igen nu :-)

Idag ska mamma, Sara, Max, Alma o jag till stan. Lite shopping inför nästa vecka och fika på Mumma. Ikväll blir det nog Let´s Dance eller kanske Så ska det låta.

Imorgon fm ska vi åka till Falköping och kolla garderober. Sedan åker vi till Vara och firar min kusin Olivia som fyller år. Trevlig!!


Nästa vecka ska vi åka till Järvsö med Sara, Johan o Max o åka skidor! Ska bli kul och spännande att se vad barnen tycker om det. Johan´s familj har en stuga där. Vi åker tidigt torsdag morgon, och åker hem måndag morgon.





Det är inte lätt att få tvättider när man bor som vi gör nu. Vi har ju valt att inte köpa någon egen tvättmaskin till lägenheten. Om det inte hade varit för min mamma så hade vi drunknat i tvätt!! Tack mamma för att du hjälper oss med det, är guld värt :-)


Ha en bra helg!!

Kramar

1 kommentar:

  1. Åh så avis jag blir att ni har ert roliga framför er. Jag lovar att barnen kommer älska det och bli superduktiga innan du hinner blinka! Jag rekommenderar sele på A, då kan ni åka överallt.

    SvaraRadera