måndag 29 november 2010

Julkänsla :)








Min lille gubbe är sjuk (Emil alltså). Han har hostat, hostat och hostat. Började i helgen och det har fortsatt men blivit något bättre. Idag har han varit hemma från skolan, och han får vara hemma imorgon oxå så får vi se om han kan gå till skolan på onsdag.


Var tvungen att åka in på ett möte på jobbet så Emil var hos mamma på eftermiddagen - TACK mamma!

Efter jobbet åkte jag direkt till Alma´s förskola på ett uppföljningssamtal om hur det går för Alma på dagis. Sen hem en sväng innan det var dax för kvällens höjdpunkt - göra julkransar.

Sofia hade samlat ihop ett gäng tjejer och bokat tid hos Lilian som har Interflora-butiken i Mariestad. Vi fick instruktioner och hjälp, och tillgång till vad vi ville i affären - och vet ni vad... det var så otroligt roligt att pyssla. Jag är ju inte någon pysslig männsika i vanliga fall, men detta föll mig i smaken. Det var inte sista gången jag gjorde en julkrans. Resultatet ser ni på bilderna!!

De andra bilderna är lite bilder hemifrån oss.
Kramar

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det kul, säger en som älskar att pyssla!

    SvaraRadera
  2. Vad skoj med egengjord krans - och dessutom sjukt fin! :D
    Kramis

    SvaraRadera