tisdag 16 november 2010

Grattis pappa!


Blir långt mellan inläggen nu...


Kompisen Johanna har kört igång med pilates-boll-träning för oss "tanter". Två gånger i veckan bokar hon gympasal, man tar med sin boll och sin matta och sen tränar man i 1 timma. Om alla kommer är vi nog 10 st. Tyvärr har jag inte varit med så många gånger på grund av jobb, och att Tobbe har varit borta så mycket denna hösten. Men när jag är med så känns det så gött att träna de där musklerna som tydligen har varit passiva väldigt länge - det känns så i alla fall ;) Målet är hur som helst att vi som tränar för Johanna ska ha vara i form till beach 2011, eller hur?!


Sen sist har det blivit spontanmiddag hos Ekholm-Larsson - nice!

Vi haft mysigt med Lisa o Viggo som kom ner från Umeå till Töreboda (Gösta o Chatarina) i torsdags kväll. Emil sov därför i Töreboda från fredag-söndag, för att kunna umgås med Viggo. I söndags gjordes den traditionsenliga grynkorven inför julen. Eftersom jag jobbade kunde jag inte vara med, men jag räknar med att få smaka den till jul.


Idag fyller min pappa 65 år!! Min syster och hennes lille Max kommer ner från Stockholm. Jag jobbar ikväll så därför firar vi honom imorgon kväll. Redan igår blev han firad av sina två systrar som var hemma hos mamma o pappa.


Ha det gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar