lördag 6 november 2010

Lek o bus


Igår var vi på lek och buslandet i Örebro. Emil hade med Oscar, och de körde verkligen järnet där bland labyrinter, rutchbanor, trambilar och studsmattor mm. På vägen hem var jag helt slut. Jag somnade i bilen hem vilket inte hör till vanligheten (tror nämligen inte att Tobbe kan köra bil utan min hjälp). Jag skulle egentligen gå på tjej partaj, men när vi kom hem var jag trött och alma hade feber så då var beslutet inte svårt - jag stannar hemma och myser i stället.


Idag har vi varit ute och gått, det har varit en strålande dag. På eftermiddagen var jag och Emil på bio, Sammy´s äventyr. Jättebra - blev betyget av Emil. Tyvär gick den inte i 3D i Mariestad :(

När Emil o jag kom hem från bion höll Tobbe på med kvällens middag: Kreolskans gryta med hasselbackspotatis och ett gott rödvin. Efterrätten stod jag för: vit chokladmousse. Mums!

Nu är vi mätta och belåtna, TV-soffan väntar.

Kramar

1 kommentar:

  1. Vad härligt! Ja lek och buslandet tar på allas krafter det må jag säga.
    Hoppas vi ses snart
    kram

    SvaraRadera