onsdag 1 december 2010

Jippi - Dancing on my own

Hon är grym, cool och en j-livgt bra sångerska!! Å jag ser fram emot att gå på en av hennes konserter på Cirkus i Stockholm i mars!!!

Jag talar förstås om Robyn. Hon är imponerande, har funnits i branschen så länge redan trots sin unga ålder, skriver sina låtar själv, är sin egen producent och sitt eget skivbolag. Det är andra gången jag ser henne live. Första gången var när mamma, pappa, Tobbe o jag var i Boulogner-skogen i Skövde på en utomhus-konsert, för sisådär 100 år sedan. Orup var förband, sen spelade Robyn och sist men inte minst hade Tom Jones en makalös konsert!!! Viken kombination av artister:)

Syster yster o jag ska gå och se henne. Tack Sara för att du fixade biljetterna!!

Kramar

2 kommentarer:

  1. Det kommer vara kanon bra!! Och jag kommer vara så avundsjuk att jag bangade och inte följde med!!!

    Ha det gött! Vi ses i morgon!

    Kram S.

    SvaraRadera
  2. Åh vad skoj! Robyn är GRYMT bra!! =) Gillar starkt! :D
    Kramis

    SvaraRadera