onsdag 29 december 2010

Bio


Hej på er!

Som ni kanske märkt har jag spärrat bloggen. Men det är nog bara tillfälligt...

Kommer snart lägga ut lite bilder från Julen.

Idag har Alma, Emil o jag varit på bio tillsammans med Wilma o Sofia. Det var första gången Alma var på bio - spännande. Det var en Lilla Spöket Laban film. Jag trodde att det var en helt ny film, och det var det jag sa att det var när jag ringde och frågade om Wilma o Sofia ville följa med. När vi satt i biosalongen visade det sig att Wilma hade denna filmen hemma :(
Men det är ju något speciellt att gå på bio i alla fall.

Vi har haft en underbar jul med massor med god mat och mysigt umgänge!
Nu laddar vi inför nyårsfest hos familjen Van der Vorth och på söndag sticker vi till Sälen med Knutte o Åsa :)
Kramar

1 kommentar:

  1. Hoppas att ni har det toppenhärligt i Sälen! Med massa snö och mys!! :)
    Gott nytt år!!
    Kramisar

    SvaraRadera