måndag 23 november 2009

WOW WHITNEY!!!

Igår var det dax för American Music Award. Jag visste sen tidigare att Whitney Houston skulle uppträda, och var faktiskt lite spänd på hur det skulle gå. Hennes senaste uppträdanden har varit lite skumma, vet inte om hon varit helt med på noterna (hihi) helt enkelt.

Men igår var hon helt fantastisk!! Ja, jag vet att hon är en av mina stora idoler, och att jag oftast kanske tycker att hon är otroligt bra, men igår var hon outstanding! Det var stående ovationer under hela låten. Rösten lät kanon, och med hennes utstrålning och scennärvaro blev det ett superframträdande.

Nog med superlativ, nu får ni njuta sjävla. Jag varnar er - missa inte detta!

http://www.youtube.com/watch?v=LlRBhw6BHgo

1 kommentar:

  1. Åh vad kul att du fick se ett toppenuppträdande! Jag hoppas att konserten blir toppen den också - då kommer du att njuuuta i ett par timmar! :)

    Kramis Carro

    SvaraRadera