fredag 20 november 2009

Okej då!

Idag har vi, Alma o jag varit hemma hos Sofia o co. Alma o Wilma lekte. De båda damerna (Alma o Wilma alltså) har förtillfället fått för sig att de vill ha samma leksak när de ska leka, vilket gör att leken inte alla gånger blir smärtfri. Men så emellanåt är de kompisar =) Vi blev bjudna på god lunch oxå när vi var hos dem. Tackar!

Likt sin mor så tycker både Emil o Alma om att sjunga. Har försökt fånga detta på film flera gånger, med mer eller mindre lyckade försök. Idag när jag filmade Alma och frågade om hon kunde tänka sig att sjunga en trudilutt, så sa hon bestämt nej. "Snälla", sa jag. Till slut sa hon "okej då"

Resultatet ser ni här!

Ha en trevlig helg!
Imorgon ska vi gå igenom en hel del val till nya huset. På kvällen kommer Sofia, Patrik, Wilma, Sixten o Tuva :-)

Kramar

4 kommentarer:

  1. Gud vad söt hon är Alma.. Jag saknar henne =)
    / Anna

    SvaraRadera
  2. Men gud vad söt!!! :)
    Hihi. Jag sitter och ler med hela ansiktet. Hahaha :)

    Hoppas att ni har en mysig helg!
    Själv är det dags för liggande läge här på soffan strax igen :)
    Kramis Carro

    SvaraRadera
  3. Haha - fick mig ett härligt skratt av den fina sången!

    Ja det där två tjejerna kan verkligen ta fram de sämsta sidorna hos varandra, hoppas att det blir bättre när de växt till sig lite! I går kivades de inte hela tiden i alla fall...

    Tack för i går, mycket gott och trevligt!

    Ha det gott!

    Kram S & co

    SvaraRadera
  4. Störtskönt! Så underbart, jag ler med hela ansiktet :-)

    SvaraRadera