torsdag 7 oktober 2010

Sjuka dagar

Efter att jag gjort MR-undersökningen förra veckan blev jag sjuk. Fick feber och ont i halsen. Det är först nu som jag känner mig riktigt frisk igen. Undersökningen gick bra, har inte fått något svar än, men det gick smidigt att göra den.

Helgen tillbringade jag frusen under ett täcke, knaprandes Alvedon och Ibumetin. Vi som skulle ha så mycket kul i helgen. Fredag var det meningen att jag skulle på AW i Skövde, men det blev inget med det. I lördags skulle vi ha gourmet-kväll med Sofia o Patrik (o resten av familjen), men det var nu andra gången det sköts upp. Undrar när vi ska få till det?! Å i söndags var det dax för Emil´s kalas. Hela klassen var bjuden + några till. Stackars Tobbe fick fixa allt inför kalaset själv. Som tur var ställde mamma o pappa upp o hjälpte till. Det blev lyckat!!
I söndags var jag fortfarande sjuk och tog mig till jouren - halsfluss. Så nu äter jag antibiotika.

Imorgon ska jag jobba kväll. Tobbe ska till Globen och titta på NHL-hockey så farmor o farfar ska vara här med barnen.
Tobbe åker till Kina på måndag, och är borta drygt en vecka. Lite trist att vara själv, men tiden går ju så fort.

I veckan har vi (Magnus) bokat Iron Maiden-biljetter, de kommer till Ullevi i juli nästa år!! Vi ska gå med Mikela o Magnus - kul!!

Kramar

1 kommentar:

  1. Krya på dig gumman! Hoppas att du mår bättre nu?!
    Stor kram!

    SvaraRadera