lördag 9 oktober 2010

NHL-hockey

Igår tog Tobbe, och några jobbarkompisar, tåget upp till Sthlm för att se premiären av NHL på Globen. Jag kan tänka mig att det strålade om Tobbe under matchen, han tycker ju att det är så stort att få gå på den här matchen - tror det är tredje gången han går på premiären. Efter hockeyn fortsatte de till Golden Hits, där de hade en helkväll. Så det var en ganska trött Tobbe som kom hem för en stund sen.
Själv jobbade jag kväll igår, och när jag kom hem sov Alma sött i sin säng. Chatarina och Gösta var barnvakt. Emil sov hos en kompis.

Idag har vi varit ute mycket, det har varit en helt underbar höstdag. Lugnt, klart och strålande solsken.

Ikväll blir det god mat och dryck. Tobbe åker ju till Kina på måndag, så vi får ha lite "avskedsmiddag" ikväll.

Nästa fredag åker mamma, pappa o jag upp till Sthlm. Det är begravning för min faster som tyvärr har gått bort. Det är så tråkigt och sorgligt.

Ta hand om er
Kramar

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt med din faster.
    Inte roligt när gubben åker i väg men som tur är går tiden rätt fort och snart är han hemma igen.
    Hoppas vi ses på jobbet snart vore kul at jobba ihop. Har funderat lite på en dokumentations grej. Inget nytt men något som känns att vi måste diskutera med alla igen.
    Ha det gott
    kram

    SvaraRadera