tisdag 25 maj 2010

Fläkt, kamin och badrum

Vi åker till huset i princip varje dag/kväll för att kika om det hänt nåt sen sist - det har det alltid gjort. Här kommer en del bilder från kvällens husbesök (för er som inte har märkt det kan jag upplysa om att vi är i stort eller till och med i akut behov av en ny kamera - färgerna har försvunnit):


Garderober i Tobbe´s o mitt sovrum


Kaminen!!

Kamin i annan vinkel ;-)


Badrumsinredningen i barnens badrum har börjat komma upp.


Tvättstugan


En hel del spottar blir det!
Nu är det bara en vecka kvar, sen ska huset vara färdigt!!! Oj, oj, oj vad vi längtar.
Imorgon jobbar jag kväll och på torsdag bär det av till Broddetorp på vårfest med jobbet. Sara, Johan o Max är kvar i Mariestad så jag hoppas att vi kan träffas och umgås mer innan de åker till Sthlm igen. På lördag ska Emil vara med i klassfotbollen. Så det är som vanligt med andra ord - fullt ös :-)
Kramar

4 kommentarer:

  1. Härligt! När exakt går flyttlasset?

    SvaraRadera
  2. Hej Anna :-)
    Vi planerar att flytta nästa helg!!! Slutbesiktningen är nästa onsdag, om den går bra är det fritt fram att flytta in. Vi kör säkert en hel del lådor och mindre saker själva, men på helgen får vi hjälp med möblerna.
    Ha det bra! Kram

    SvaraRadera
  3. En vecka det är ju helt otroligt! Jag förstår att ni längtar nu!! Och vad kul det är att se hur det ser ut när badrumsinredning och dyl är på plats - nu är det ju ett hus ju!!!

    HA det gott!

    Vi hörs! Kram S.

    SvaraRadera
  4. WOW!! Och snart flyttar ni in! Sjukt skoj! Måste vara hur spännande som helst?! :D

    Stor kram

    SvaraRadera