fredag 7 maj 2010

Bloggtorka











Har inte bloggat på ett tag nu. Har inte haft lust helt enkelt. Det har varit så mycket att det inte har funnits tid eller ork för det. Men nu så...



Sen sist har det varit Valborg. Vi var o kikade på en majbrasa.


Det har varit cykelfest. Det var väldigt kul. Ett roligt o annorlunda sätt att träffa och umgås med folk man aldrig skulle träffa annars. Vi hade trevligt på alla tre rätterna. Kort tog jag bara på efterrätten, glömde att ta på de andra rätterna.

Alma har haft avslutning på sin dans. Hon älskar att dansa, och hon tycker väldigt mycket om sin fröken Agneta - eller Anita som hon själv säger. I vanliga fall får inga förldrar vara med i danslokalen, men den här gången var det ju vi som var publiken. Alma o jag hade pratat om detta hela dagen, att det var avslutning och att Tobbe, Emil, mormor o jag skulle komma o titta. Det blev nog lite väl uppspelt, hon ville absolut inte dansa själv när vi väl kom dit. Så det var bara för mig att vara med och "uppträda" oxå :-)

Det går framåt med huset. Klinkers är nu lagd i entré, kök o tvättstuga. Det målas och hammras för fullt. Ska ta lite nya kort i helgen.


Ska iväg o jobba kvällen om en stund, och imorgon jobbar jag dagtur.

Ha en bra helg!

Kramar

2 kommentarer:

  1. Åh vad spännande! Skoj att läsa vad du har för dig :)

    Snörvlig och snorig idag, men imorgon natt har jag planerat att vara fit for fight igen. Hoppas att du får en bra kväll på jobbet gums :)

    Kram!!

    SvaraRadera