söndag 16 maj 2010

Dagarna flyter ihop...

Tänkte att jag skulle skriva vad som hänt veckan som gått, men jag kommer knappt ihåg vilken av dagarna vi har gjort vad!
Nån kväll var Sofia, Patrik o barnen här o åt kvällsmat - vet inte vilken.
Var ledig onsdag o torsdag. Vi skulle ev åka på ett "betessläpp" på torsdagen men det var så dåligt väder så vi hoppade det. I stället var vi vi huset o kikade, åkte o handlade och var på Mio o kikade på soffor.

Jag jobbade fredag och på kvällen åt vi god mat hos mamma o pappa.
Lördag var det dax för jobb igen, och på kvällen var vi hos Sofia o Patrik. Vi fick jättegod grillmiddag :-) Å vi drack gott vin, drink o lite annat smått o gott. En mycke mysig kväll!!

Idag har Emil spelat första fotbollsmatcherna för säsongen. IFK Mariestad mötte olika lag på Torsö. Tobbe, Alma o pappa var med och hejade. Jag tog en lång sovmorgon, eftersom jag ska åka o jobba inatt.

Nu bär det nog snart iväg till huset för att ta bort skräp, och kanske plocka lite spik.

Veckan som kommer ser jag fram emot att gå på bröllop!! Min kusin Erika ska gifta sig med sin Markus. Ska bli jättekul. Sara o jag ska sjunga i kyrkan.

Ha det gott!

Kramar

3 kommentarer:

  1. Ses i kväll då! Star wars är det enda som gäller hemma också! Mindre kul när det är det enda som de pratar om till och med Matilda kan nmnen på gubbarna!
    Vad fint huset blir!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med om att dagarna flyter ihop...jag kommer inte heller riktigt ihåg när vi var hos er...

    Ha det gott! Vi ses och hörs!

    Kram S

    SvaraRadera
  3. Ser fram emot bröllopshelgen också:), myspysigt ska det bli! Kramizar!

    SvaraRadera