onsdag 27 maj 2009

Börjar jag bli sjuk?


Känner mig lite hängig. Kanske bara är trött, eller så har Emil smittat mig. Är faktiskt riktigt kraxig i halsen oxå. Hoppas det inte blir värre, vill ju kunna jobba på fredag! Ja, det vill jag absolut med tanke på att det var snart två veckor sen jag var där sist. Det är alldeles för lång tid mellan arbetspassen för att det ska flyta på på jobbet. Men snart blir det ändring, om två veckor går jag upp till 75%, yiee! Känns såå bra! Så håll tummarna nu för att jag inte får mer besvär med halsen och låter som en kraxande kråka på fredag. Gör jag det blir det till att vara hemma i så fall. Ingen nybliven förälder vill att en sjuksköterska som knappt kan prata tar hand om deras nyfödda barn, helt förståligt.

I kväll var Johanna och jag ute och promenixade i blåsten. Skönt att komma ut en stund, och väldigt trevligt är det ju att gå två, finns ju alltid så mycket att prata om.

Alma och jag är lediga i morgon. Vi ska bara ta det lugnt. Åker nog in till stan en sväng när vi hämtat Emil och äter glass på torget. Ska ju bli stårlande väder!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar