söndag 29 maj 2011

Mors dag!!

Det har varit en underbar Mors-dag :) Firandet började egentligen redan igår. Då var mamma och pappa här och åt på kvällen. Mamma fick present från oss, och då ville barnen fira mig oxå. Jag fick den här parfymen, som jag har blivit förälskad i :



När vi flög till Madrid letade jag efter en ny parfym, och då luktade jag på den här otroligt härliga doft! Å nu är den min.


Idag har vi varit i Töreboda, firat Chatarina och ätit god mat.


Tobbe har gjort färdigt altanen i helgen. Den är jättefin. Ska bli så skönt att kunna sitta ute och äta och umgås.


Igår var det klassfotboll i Mariestad. Så det har varit som vanligt med andra ord - full upp hela helgen :)


Kramar

2 kommentarer:

  1. Tack för god mat o fina presenter. Egentligen behövs inga presenter. Det är bara mysigt att umgås. Kram från mamma

    SvaraRadera
  2. Hoppas nu på bättre väder så att ni kan njuta på altanen! Vart tog den härliga våren vägen?! :)
    Kramisar!

    SvaraRadera