tisdag 7 september 2010

1 år kvar!

Ja, till man är 40 alltså :) Idag blir det god mat och dryck här på Matrosgränd. Vi har ju födelsedags-race denna vecka. Först ut är jag, på fredag är det Emil och på måndag fyller Tobbe 40!!

Det har förstås hänt en hel massa sen sista inlägget. Kommer knappt ihåg vad, har ju varit dåligt med bloggande på sistonne.
Vi har varit på två kräftskivor, och det var livat värre. Den ena var Matrosgränds årliga kräftskiva. Alla på gatan bjuds in till fest och man turas om att anordna skivan från år till år.
Kräftskiva nr 2 var hos familjen Berzell. Mycket trevligt var det med nya människor och singstar :)

Vi har firat bröllopsdag Tobbe o jag. 5-årig dessutom, tänk vad tiden går!! Jag fixade och planerade under dagen - skaldjur, skumpa, bröllopsfilmen var laddad. Åsså kommer Tobbe hem och säger att vi ska gå ut och äta. Han hade bokat bord på en restaurang, och mamma o pappa var barnvakt. Så mysigt att bli överraskad.

Ha det bra!
Kramar

4 kommentarer:

  1. Ett stort GRATTIS till er och först Dig! Hoppas att du haft en bra dag och att middag och vin smakade bra!

    Jag var och tränade med Jjo!

    Massor av grattiskramar!!

    SvaraRadera
  2. Ja, dagen har varit bra :) Först högskolan, jobbet och sen hem för att bli firad.

    Kunde ju tyvärr inte träna idag heller, men det var ju tur så Johanna kunde ta min boll ;-)Nästa gång, på söndag kan jag ju inte heller - är i Götet då.
    Är ledig i morgon, ska vi ses?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack så mkt för lånet!
    Men nu vill jag se dig på den här bollen...
    Jag kommer med den i kväll så då kan du börja träna!
    Kram Jjo

    SvaraRadera
  4. Hehe! Jag kan ju aldrig på de tiderna som träningen är på. Nästa gång, söndag, är vi i Göteborg. Nästa vecka åker Tobbe till Tyskland/Holland. Men jag får väl träna själv här hemma...
    Kramar

    SvaraRadera