måndag 19 april 2010

Mamma/barn-helg på Värmdö























Helgen har varit otroligt mysig, rolig och intensiv! Barnen, jag och mamma åkte till Sthlm i fredags efter att Emil slutat skolan. Min mamma passade på att hänga på i bilen, vi släppte av henne hos Sara, Johan o Max.

Mamma/barn-helgen hos Annette har innehållit det mesta - lek, mys, skratt, god mat o dryck, tårar, uteaktiviteter, disco, promenader mm. Det var så kul att få komma hem till Annette, var ett tag sen vi träffades. Vi hade en otroligt lyckad helg - men vi mammor var nog ganska trötta efteråt ;-)

Fick en glädjande nyhet i helgen. Min kompis och barndomsvän Malin fick en liten flicka i lördags. Ett stort grattis till dig, Malin. Ta hand om lilla Ellen och hälsa resten av familjen :-)


Vi väntar med spänning på om Tobbe får flyga hem på onsdag eller inte. Tittar man på nyheter och läser på nätet tycker jag inte att det ser så speciellt ljust ut. Får mer info imorgon. Vi håller alla tummar och tår! Vi längtar ju såå!!

4 kommentarer:

  1. Så mysigt ni verkar ha haft det. Jättetråkigt att jag inte kunde vara med, men det verkar som om ni hade rätt fullt hus ändå :-) Hoppas dock på ngn mer helg för kollektiv är ju trots allt rätt härligt!

    Gud så trist med Tobbe, håller tummarna för att flyget går som vanligt. Vi hejar på lavan helt enkelt!

    SvaraRadera
  2. Kul att se dina kort, jag satt som sagt med mina kort igår men det blev inget inlägg får se om jag gör ett lite senare!

    Tack för fikat och sällskapet i lekparken i dag! Jag och W var ute en stund till när vi kom hem, vi letade maskar i rabatten som jag håller på att greja med. Medan hon lekte och gosade (japp det är sant!) med maskarna så hann jag göra massor i landet! Det var kul!

    Jag håller tummar och tår får Tobbe också!

    SvaraRadera
  3. Ser jätte härligt ut! Hoppas att Tobbe kommer hem pordentligt.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det ser mysigt ut! :)

    Har Tobbe fått komma hem?! Glömde fråga på jobbet :)

    Kramar

    SvaraRadera