tisdag 16 februari 2010

SPORTLOV!!

Har nu jobbat åtta av nio dagar!! Detta gör att barnen och jag är lediga resten av veckan. Så nu tar vi sportlov.

Vi ska hälsa på min mormor. Emil ska sova hos en kompis. På torsdag bär det antagligen iväg till Stockholm. Emil, Alma o jag ska åka tillsammans med Sofia o Wilma som ska upp. Vi ska ju på Max dop i helgen och då är det ju skönt att komma upp på torsdag eftermiddag, istället för fredag kväll - vilket det hade blivit om vi skulle vänta in Tobbe. Om det blir som planerat tillbringar vi fredagen på Junibacken med Sofia, Wilma och deras kompisar.

På lördag är det dax för Max dop. Jag hoppas att jag blir bättre i halsen till dess. Är väldigt hes för tillfället och eftersom jag ska sjunga så vore det bra om det blev lite bättre ställt med halsen.

Vi har fortfarande inte internet. Men på måndag ska det tydligen vara på plats. Skönt!!

Husbygget står i princip stilla pga av väder/temperatur!

Ha det gott!
Kramar

3 kommentarer:

  1. Jag förstår att det är jobbigt att vara utan internet - i alla fall för dig som är Facebook beroende ;)

    Ta nu ordentligt hand om din hals så att det inte blir ett dop utan din underbara stämma!

    Vi ses på torsdag!

    Kram S.

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummar och tår (som Kalla sa) för att halsen bättrar på dig. Men med din röst låter det nog fantastiskt även med halsfluss!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ha det så kul i Sthlm! Kram

    SvaraRadera