torsdag 11 februari 2010

Inget internet!

Vi har fortfarande inget internet i lägenheten, det tar förbannat lång tid att koppla in det verkar det som. Passar på att blogga hos mamma o pappa.

Vi hade en helt underbar tjejhelg i Sälen. Finns inget att klaga på. Jag tog mig till och med ner för backarna hyfsat bra. Så nu har jag fått blodad tand. Planerar för fullt skidsemester för familjen Hammer (till Tobbe´s stora glädje!!)

Denna vecka är det fullt ös vad gäller jobb. 6 av 7 dagar tillbringar jag på KSS denna vecka. Detta har att göra med sport- och påsklov. Nästa vecka (sportlovet) jobbar jag endast två dagar. Påsklovet är jag helt ledig. Skönt att kunna göra så utan att ta några semesterdagar.

Nu ska jag strax bege mig till Skövde och jobbet!

Ha en bra dag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Jaha skidresa för familjen - mysigt! Ja sa till P i veckan att om några år skulle det vara kul att åka på skidsemester med familjen men jag gillar ju solsemester också (kanske mer!) så jag skulle vilja åka på båda! För att förverkliga det behövs "bara" MASSOR av pengar!! Hmm...

    Vi ses i morgon, det ska bli kul!

    Kram S

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du är ledig lite framöver nu istället och kan njuta av sportlovet och så med familjen :)
    Har ni kommit någon vart med huset? Har glömt att fråga om grunden och allt! :)

    Kramar Carro

    SvaraRadera