måndag 18 januari 2010

Stolt!


Ja, jag blev nog lite stolt när jag såg den här annonsen i Mariestads-tidningen i morse. Det känns så skönt att det är färdigt!


Vi har magsjuka :( Alma började i torsdags morse. Tobbe har varit dålig i magen under helgen. I går morse var det Emil som tog över, och idag känner jag oxå av en del symtom. Imorgon blir det VAB eftersom man ska vara symtomfri 48 timmar innan man kan gå på dagis/fritids/arbete igen. Tobbe har åkt till Norge idag, så jag hoppas verkligen att vi är på bättringsvägen allihop. Från Oslo åker Tobbe sedan vidare till Umeå, o efter det blir det Stockholm. Mamma har varit här o fixat lunch till barnen idag, jag var nämligen helt utslagen vid den tiden på dagen.


Helgen har trots sjukdom inneburit en hel del packning - vi har ju liksom inget val. På lördag flyttar vi ju. I lördags var Tobbe o jag i Skövde för att kika på vitvaror och för att få lite tips och hjälp av kunnigt folk. Vi fick en hel del tips, och börjar nog få klart för oss vad det är vi vill ha.


Kramar

6 kommentarer:

  1. Usch vad jobbigt! Hoppas verklige ni mår bättre snart! Jag harfull förståelse för att u kände dig stolt när du såg annonsen.. Det är ju faktiskt ett himmla slit at klara av det!
    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Jättestort grattis igen! Det är allt en speciell känsla när man tagit examen! Men vad gömmer sig bakom den vita lappen,

    undrar Anna :-)

    SvaraRadera
  3. Anna, under den vita lappen finns ytterligare en person som tagit examen. Tyckte inte att det var så schyst att lägga ut hennes namn här ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag läste annonsen! Förstår att det känns bra att se det svart på vitt!

    Era stackare! Hoppas att ni kryar på er snart!

    SvaraRadera
  5. GRATTIS!!!

    Härligt att se det sådär på papper att man är klar! Det är som en bekräftelse ju :)

    GRATTIS igen :)

    Kram på dig

    SvaraRadera