torsdag 14 januari 2010

Kladdkaka


Vi bakar kladdkaka. Är konstant sötsugen hela tiden - på godis. Men ska försöka minska ner på godiskonsumtionen. Men kladdkaka går ju fint att äte ;-)


Vad gäller vårt husbygge så är läget som följer just nu: Härom dan sattes det upp ett elskåp på tomten, byggel. Det börjar hände grejer :-) Nästa vecka ska jag på ett så kallat byggsamråd på komunen tillsammans med JB-villan. När det är avklarat är det bara att tuta och köra för JB-villan. Wow, spännande. Nästa helg flyttar vi från Fjällripevägen till lägenheten på Södra vägen. Självklart blandade känslor att flytta härifrån, man har ju varit med om så mycket här. Veckan därpå ska vi åka och kika på kakel och klinkers.


Idag när Tobbe kommer hem ska vi (om vi hinner) åka och titta på kaminer.


Ha det gott!

Nu ska vi hugga in på kladdkakan!


Kram

3 kommentarer:

  1. Mmm va gott med kladdkaka! Finns det någon kvar kanske?! ;)

    Vi ses i morgon, det ska bli kul!!

    SvaraRadera
  2. Mycket kul som händer det här året!!

    SvaraRadera
  3. Du får inte lägga in sådana bilder! Här sitter jag i soffan och är sötsugen och så ser jag den bilden - helt förkastligt för mig som har så taskig karaktär :-) Nu måste jag nog gå och baka...

    SvaraRadera