fredag 22 januari 2010

Imorgon flyttar vi!!

Imorgon är det dax för flytt! Vi ska få "bärhjälp" av pappa, Patrik o Henrik (o Tobbe är med oxå förstås). Mamma o jag ska packa upp i lgh allteftersom. Chatarina o Gösta ska ta hand om Emil o Alma. Tack alla som ställer upp :-)
Mamma o jag har varit i lgh idag och packat upp sådant som vi redan kört dit. Emil var i skolan då, och Alma var och lekte med Wilma (och blev passad av Sofia & co). Det är så bra att man kan hjälpas åt :-)

Nu har vi antagligen bestämt oss för kamin. Det blir antagligen den här:



Det är en Contura 550 A. Den är lite nättare än den vi tittat på tidigare, och passar nog bättre.
Ha en bra helg!
Kramar

4 kommentarer:

  1. Lycka till nu i morgon! Jätte snygg kamin.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med jätte fin kamin!

    Och det är bara kul att kunna hjälpa till! Tjejerna lekte så bra så det var inga problem!

    Vi ses i morgon!

    Kram S

    SvaraRadera
  3. Den kaminen blir jättesnygg! :) Och det kommer bli snyggt att ha den där du visade på ritningen :)

    Hoppas att det går bra med flytten och allt och att ni känner er hemma så länge på "hotellet" ;)

    Kramis

    SvaraRadera
  4. Heej!
    Nu har jag äntligen varit inne och läst, skoj! Snygg insändare i TSL, görbra jobbat! Stort, stort, stort Grattis igen, om jag inte har sagt det, men det hoppas jag att jag har gjort...eller..?!
    Var inne på Annlies blogg också, vilken berättelse, svårt att förstå, dom har gått igenom så otroligt mycket, åkt bergochdalbana i flera månader...
    Massa, massa kramar! Sara

    SvaraRadera