torsdag 17 september 2009

Whitney!

Hon är tillbaka! En av mina största idoler har verkligen rest sig ur knarkträsket och visat att hon är en av världens största artister!! Ja, ni förstår säkert att hon betyder mycket för mig. Jag pratar förstås om Whitney Houston. Fick hennes ny CD-skiva av syster yster, och den är kanonbra! Har ju hört rykten om att hon ska få "ta över" några av Michael Jacksson´s konserter i London. Det skulle i så fall vara helt underbart att få se henne live igen. Såg henne för många år sedan i Globen. Ska nog försöka kolla upp det här med London-konserten. Nån som vill hänga på?
Kram
Ni måste bara se hennes framträndande från Oprah, som sändes i måndags i USA! Skitbra!!

http://www.oprah.com/media/20090903-tows-whitney-houston-sings

1 kommentar:

  1. Anna-Karin Kronvall17 september 2009 kl. 19:07

    Jag älskar också henne! Hon har en röst som får mig att fullkomligt rysa. Ska önska mig hennes cd..
    ha det gott
    kram

    SvaraRadera