lördag 12 september 2009

Vilda västern-fest!


Just ni sitter Tobbe o jag och laddar inför vår fest. Hela förmiddagen har vi fixat i festlokalen, dukat, roddat med DJ-mixerbordet, inhandlat sånt vi missat att handla mm. Snart ska jag hoppa in i duschen för att efter det omvandla mig till en cow-girl. Ska bli hur kul som helst. Knutte o Åsa som vi har festen med kommer hit snart, och sedan åker vi ner till Karlsholme där festen ska vara och fixar det allra sista. Iiiihaaa!!

Ha det bra

Kramar

3 kommentarer:

  1. TACK så jätte mycket för en super trevlig fest!! Ni hade gjort ett toppen bra jobb!! Skit kul att någon tar tag och fixar sånt där!!

    Synd bara att jag var så förkyld och inte orkade festa lika länge som många andra!

    Ha det gott!!

    Kramar fr S.

    SvaraRadera
  2. Ja jag önskar att vi kunnat vara med! jag vet att ni fick en toppen kväll i alla fall om den var lika bra som förra året! Här har det varit lite 40-års kalas och barnkalas varit helt ok det med
    ha det gott
    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Ja, festen blev lyckad! Det var så kul att se alla cow-boys, indianer och glädjeflickor! Alla hade engagerat sig så!
    Anna-Karin, grattis till tentan! Det kommer säkert bli fest om något år igen!
    Kram

    SvaraRadera