onsdag 12 januari 2011

10-årsjubileum!!!

Vart sjutton tar tiden vägen? Idag är det tio år sedan jag tog min sjuksköterskeexamen!! Känns ju att det var ett tag sen, men inte tio år sedan. Under mina tio år som sjuksköterska har jag jobbat på: Barnmedicin-avdelningen på KSS i Skövde, Akutvårds/infektions/kirurg-avdelning på Astrid Lindgrens Barnsjukhus i Solna, Neonatalavdelningen på KSS i Skövde där jag fortfarande arbetar. Däremellan har jag fött 2 underbara barn till världen och varit mamma-ledig samt läst vidareutbildning mm, så det har förstås inte varit tio verksamma yrkesår. Undrar hur många år till som jag kommer att arbeta som sjuksköterska? Tror inte att det är något som jag kommer göra för evigt.
Imorgon ska jag följa med Emil till skolan och vara med där. På kvällen blir det julgransplundring med Emil´s klass. Vi som är klassföräldrar har fixat lite inför detta - SKÖJ!!
Kram


1 kommentar:

  1. GRATTIS!! Vad tiden rinner iväg! :D Jag har varit klar i 6 år nu - jag har ingen aning om vart de tog vägen! :D
    Kramisar

    SvaraRadera