onsdag 24 augusti 2011

Vardag igen :)

Text finns lite längre ner :)

Sofia


Jag är väl lite sisådär förtjust i dessa...



j Jag tycker nog bättre om tillbehören. Västerbottenostpaj - mums!!



Anna



Jag o Lotta


Så har jag börjat jobba igen. Jobbångesten började smyga på mig i söndags, fick fullständig anti-jobb-känsla. Kände till och med ett tag att jag skulle sluta jobba som barnsjuksköterska, och göra något helt annat. Vilket jag i och för sig vill göra någon gång. Det blev måndag morgon och jag åkte till jobbet. Men efter jobbet i måndags så var allt som vanligt igen... Dvs jag tyckte att det kändes kul att åter vara på g.

I fredags var Linda, René, Frits o Liv här tillsammans med Johanna, Fredrik, Tilde o Felice. Vi hade en mycket trevlig kväll :)

I lördags var vi bjudna på kräftskiva hos Sofia o Patrik. Dit kom även Anna, Peter, Lotta, Henrik, Hugo o Märta. Emil o Alma sov hos farmor o farfar.

1 kommentar:

  1. Åh kräftor så gott! Det måste jag äta någon dag :D
    Jag har också lite anti-jobb-känsla just nu - undrar vad det beror på?
    Jag känner också ibland att man kanske borde göra något helt annat? Sliter som djur och får inte lön för mödan typ? ;) Tänk om vi kunde ha lika bra betalt som folk UTAN utbildning, som tjänar mer än oss och har mindre ansvar? ;)

    Ska i alla fall bli mys att jobba ihop igen!
    Stor kram!

    SvaraRadera