lördag 4 juni 2011

Glasögon

Bara att inSE - jag har fått sämre syn!! Har varit hos optikern, det blir glasögon. Så nu har jag haft bågar hemma i omgångar. Jag fastnade genast för pilot-stuket!! Tobbe, Emil o Alma tyckte inte att de var så snygga. Men efter mycket velande har jag nu bestämt mig för dessa:


Tror att det är de här, ser ut så på ett ungefär. Calvin Kleins pilotbågar. Små nätta bågar. I princip de enda pilotbågarna som passade mitt ansikte, som ju är ganska smalt och litet.


Nu blir det sill och färskpotatis :) Mums!!!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att glasögonen är supersnygga! Får nog skaffa mig sådana nästa gång det blir nya. Hoppas att du vänjer dig vid att ha glasögon på. Jag tycker att det går bra och nu finns det ju även solbrillor med den egna styrkan. Kram

    SvaraRadera