fredag 1 april 2011

Jobbhelg

Denna helgen blir det jobb, jobb och jobb fredag, lördag och söndag. Går ganska bra när man är inställd på det, fast egentligen hade jag ju hellre tillbringat den med familjen. Emil har fotbollscup i morgon, hade varit kul att vara där och heja på! Förra helgens SPA-upplevelse var mysig. Vi bara var och gjorde vad vi kände för. Badade en del, åt och drack gott - precis som vi önskade att det skulle vara. På vägen hem blev det shopping på Torp i Uddevalla. Köpte bla ett par stövletter. Dessa hade jag på mig när jag i tisdags begav mig till Stockholm för att gå på Robyn med Sara. Snacka om skoskav på tisdag kväll!!! Ja, ja nu är de ingångna i alla fall :) Robyn var så jäkla bra! Vilken cool tjej hon är! Även fast varken Sara eller jag hade hört alla låtarna från de nya skivorna så gjorde inte det nåt. Man rycktes med i hennes energi och den häftiga musiken. Hon är banne mig en av Sverige´s bästa artiser, efter Carola då förstås;) Ha en underbar helg! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar