tisdag 22 februari 2011

Seans!!

Idag har jag haft seans här hemma. Det har varit ett medium här som har kontakt med andar. Låter säkert hur galet som helst! Vi var 10 förväntansfulla och lite pirriga tjejer som var med. Nästan alla av oss fick "besök" av någon. Midet vände sig mot den av oss som fick besök och beskrev vem som kom rent utseendemässigt, men även med personlighet och det kunde även handla om specifika situationer. Jag tror att det var min gamla-mormor som kom och besökte mig.

Nu ska jag snart ta och lägga mig och fundera lite mer på allt som har hänt här ikväll.
Imorgon kommer det kort från Järvsö-veckan

2 kommentarer:

  1. Hoppas att allt är bra med er och att ni hade det bra i Järvsö.
    Vi längtar till vår skidsemester som närmar sig med stormsteg. Håller tummarna för att Hjalmar uppskattar skidåkningen lika mycket som vi gör.
    Tyckte du att Annika var bra?
    Det är ju alltid lika spännande att se vad som händer när hon kommer hem och tar kontakt med andevärlden.
    Hälsa resten av familjen.
    Kramar från oss.

    SvaraRadera
  2. Hej Erika!

    Hoppas allt är bra med er oxå :)
    Vi hade det jättebra i Järvsö. Förstår att ni längtar till er skidresa.

    Ja, det var verkligen spännande med seans. Det var både självklara och mindre själklara "andar" som kom och hälsade på.
    Ha det gott och hälsa familjen!
    Kramar

    SvaraRadera